עבודה בגינה היא דרך טובה להעביר את העונות אביב וקיץ יותר ברוגע ובשלווה


מנצלים את הזמן כדי לעבוד בגינה עם כלי הגינון הנטענים הביתיים לתחזוקה ועיצוב הגינה הפרטית?

קבלו 5 טיפים מקצועיים לעבודת גינון טובה יותר

 טיפ מקצועי מספר 1: השכנים שלכם חשובים לכם?

מומלץ שתעשו את זה בעזרת כלי גינון נטענים - כדי שגם הם ייהנו מהשקט.

לפני תחילת העבודה הקפידו על ניקוי המכשיר – מכשיר נקי יצרוך פחות אנרגיה מהסוללה ויעבוד בצורה חזקה ומהירה יותר. לדוגמה: כשאתם משתמשים במסור שרשרת הקפידו על שרשרת נקייה ומשומנת וניקוי גלגל השיניים המניע את השרשרת.

בעבודה עם חרמש וודאו שאין עשבים שיפריעו לאביזר הכיסוח להסתובב באופן חופשי.

 טיפ מקצועי מספר 2: עבודה נכונה עם כלים נטענים.

הקפידו לעבוד עם סוללה יבשה ונקייה – אם הסוללה שלכם בוצית ואם המגעים בבית הסוללה קצת מלוכלכים, מומלץ מאד לנקות אותם עם מטלית לחה ולהניח להם להתייבש לפני תחילת העבודה.

 

 טיפ מקצועי מספר 3: אוהבים לארח חברים ומשפחה בגינה?

וודאו את רמת הטעינה בסוללה כדאי שתמיד תהיו מוכנים. בסוללות הנטענות של STIHL ישנן 4 נוריות לד שמציינות את רמת הטעינה של הסוללה. לחיצה על הכפתור שמימין לצג תדליק את הנוריות. כאשר הסוללה מציגה 4 נוריות ירוקות סימן שהסוללה מלאה וניתן לצאת לעבודה, נורית אחת ירוקה מהבהבת היא סימן שהגיע הזמן להטעין את הסוללה מחדש.

 

 סוללה נטעת

 

 

טיפ מקצועי מספר 4: זיכרו להיות זהירים!

נהנים לצאת החוצה ולעבוד בגינה כדי לשנות קצת אוירה? זכרו להיות זהירים! בשונה ממכשיר מוטורי הדורש הנעה רועשת, את כלי הגינון הנטען ניתן להפעיל בלחיצת כפתור. ישנם כמובן משבתי בטיחות לכל מכשיר, אבל בימים אלה, כשהילדים נמצאים בסביבה, עליכם לנקוט משנה זהירות ולעבוד בצורה בטוחה.

 

 טיפ מקצועי מספר 5: אחסה של ציוד גינון נטען.

סוללות מסוג lithium-ion מומלץ לשמור ולאחסן בטמפרטורה שהיא לא נמוכה מ- 4- מעלות ולא גבוהה מ- 45+ מעלות. 

אחסון הסוללה בטמפרטורות אלה ישמור על אורך החיים של הסוללה. לכן יש לשים לב בחודשי הקיץ החמים איזו טמפרטורה יש במחסן שבו מאחסנים את הסוללות, במידת הצורך כדאי להעביר למחסן או לאזור קריר יותר. אם בסיום העבודה אתם מרגישים שהסוללה קצת חמה - אל דאגה, זה בסדר. ניתן להכניס אותה ישירות למטען של STIHL המכיל מנגנון קירור. אין חשש להשאיר את הסוללה בתוך המטען לאורך זמן, מכיוון שיש בו מנגנון כיבוי המכבה את הסוללה כשהיא מלאה.

 

 כלי גינון

 

להתאמת מכשיר נטען לגינה לחצו כלי גינון נטענים לבית