מדיניות החברה:



איסוף מוצרים מתחנת שירות ומכירה מורשת לא עלות

חברת ש.ונציה מתחייבת לשלוח את המוצר באריזתו המקורית עד לנקודת האיסוף (לעיתים האריזה המקורית נפתחת בארץ על מנת להכניס תעודת אחריות וספר מוצר). בנקודת המכירה על איש המכירות / שרות להוציא את המכשיר מהקרטון והרכיבו ולהסביר לכם הלקוחות איך להשתמש נכון איך לתפעל נכון את המכשיר ואילו טיפולים צריך לעשות על מנת לקבל את מיטב התפוקה מהמכשיר.
שימו לב, במידה והבחירה לאיסוף המכשיר באחת מתחנות השירות והמכירה המורשות, החזרת המכשיר יכולה להתבצע דרך נקודת השירות שבה נרכש המוצר.


תנאים לאיסוף עצמי מתחנות שירות ומכירה המורשות ללא עלות

  • כל אחד מהמוצרים הנמכרים באתר ניתנים לאיסוף עצמי באחת מתחנות השירות והמכירה המורשות בפריסה ארצית. לאחר סימון אפשרות האיסוף העצמי בתהליך התשלום.
  • זמן הטיפול מרגע הזמנת המוצר ועד קבלתו באיסוף עצמי הוא עד 10 ימי עסקים כאשר ההזמנה תהיה מוכנה לאיסוף מרגע ביצוע ההזמנה ובתנאי שהמוצר קיים במלאי.
  • בבואכם לסניף, זכרו להביא אתכם תעודה מזהה, את כרטיס האשראי שבו שילמתם עבור ההזמנה ואת מספר ההזמנה.
    האחריות לביצוע ההובלה באיסוף עצמי היא על הרוכש, ולא תהיה לחברה כל אחריות לנזקים שייגרמו למוצרים בעת האיסוף וההובלה כאמור.


קבלת מוצרים בשילוח עד לבית הלקוח או באיסוף עצמי מנקודת איסוף צ'יטה בעלות

  • בבחירה לקבלת מוצר בשילוח לבית הלקוח או לנקודת איסוף 'ציטה' חברת ש.ונציה מתחייבת לשלוח את המוצר באריזתו המקורית באמצעות חברת שילוח עד לבית הלקוח או לנקודת האיסוף (לעיתים האריזה המקורית נפתחת בארץ על מנת להכניס תעודת אחריות וספר מוצר).
  • במוצרים מסוימים קיימת מדבקה עם ברקוד לסריקה עם הנחיות לתפעול נכון ורישום אחריות למען בטיחות המפעיל והשלמת הרכישה.

תנאי משלוח לבית הלקוח או לנקודת איסוף צ'יטה עם באמצעות חברת השילוח

  • את המוצרים שהזמנתם תוכלו לקבל במשלוח עד פתח הבית תמורת תשלום נוסף.
  • במידה ובחרתם באפשרות זו, חברת השליחויות המתאימה תיצור אתכם קשר לתאום ההובלה לקראת יום ההובלה על פי סוג המוצרים / גודל המוצרים / אזור המשלוח / משקלם.
  • קיימים משלוחים עבור קופסאות \ מעטפות סגורות עד 20 ק"ג ו/או עד מידות של 40 * 40 * 60 בתוספת 28 ₪ לא כולל מע"מ אשר מסופקים ע"י חברת צ'יטה, מועד אספקתם הוא עד 10 ימי עסקים מרגע אישור ההזמנה, ובתנאי שהמוצר קיים במלאי החברה.
    קיימת אפשרות למשלוח מוזל לנק' איסוף קרובה למקום המגורים בתוספת 15 ₪ לא כולל מע"מ, המסירה במרכזי שירות של צ'יטה מוגבלת לקופסה בגודל  - עד 5 ק"ג ו/או עד מידות של 30 * 30 * 30.
  • מוצרים גדולים וכבדים יותר מוגרים 'חבילה חריגה', ממשקל 20 ק"ג עד 40 ק"ג ו/או מעל 0.1 קוב' ו/או אורך 1 מטר, ימסרו לבית הלקוח בלבד עד 10 ימי עסקים מרגע אישור העסקה ובתנאי שהמוצר קיים וזמין במלאי החברה.
  • חברות השליחויות יוצרות קשר לפני הגעתן הביתה ומוודאות נוכחות אדם מעל גיל 18 בבית אשר יכול לקבל את ההזמנה.
  • עלות ההובלה אינה כוללת הרכבה/פרוק המוצרים.
  • חברת ש.ונציה החברה לא תישא באחריות ולא תספק מוצר שאינו נכנס למעלית.
  • הקובע האם ניתן לספק את המוצר בפועל הינו המוביל המספק את המוצר לבית הלקוח.
  • חברת ש.ונציה מתחייבת לספק את המוצר לנקודת המכירה עד 10 ימי עסקים. (כל הזמנה לאחר סגירת שעות הפעילות של החברה תכנס למערכת רק ביום העסקים שלמחרת)
  • חברת ש.ונציה לא תקבל חזרה מכשיר שעבר שימוש ו/או מכשיר שלא באריזתו המקורית.


תנאים לביטול העסקה והחזרת המוצר על ידי הלקוח:

1. הזכאות לביטול העסקה
מוצר - הלקוח רשאי לבטל את העסקה ולהחזיר לחברה את המוצר (להבדיל משירות) שרכש מהחברה, זאת בתוך 14 ימים מיום קבלת המוצר או פרטים מסוימים לגבי זיהוי העסקה. הזכאות לביטול עסקה לרכישת מוצר לא תחול לגבי עסקה הנוגעת למוצר פסיד,  למוצר שהוזמן / יוצר במיוחד עבור הלקוח ולמוצר שהוצא מאריזתו המקורית.

שירות - הלקוח רשאי לבטל עסקה לקבלת שירות, זאת בתוך 14 ימים מיום ביצוע העסקה ובתנאי שההודעה על כך תימסר לחברה לפחות יומיים, שאינם ימי מנוחה, לפני המועד בו היה אמור להיות מסופק השירות. הזכאות לביטול עסקה לקבלת שירות לא תחול לגבי עסקה של תיקון/ ייעוץ/ עבודה אשר בוצעה .

2. אופן ביטול העסקה - עסקה תבוטל בהודעה בכתב לחברה בה יציין הלקוח מהו הפגם או אי ההתאמה בעטיו הוא מבטל את העסקה, ככל שאלה קיימים.

3. תוצאות ביטול העסקה

  • בביטול העסקה, ישיב הלקוח את המוצר לידי החברה במקום בו היא מנהלת את עסקיה, כשהוא חדש, שלם ללא פגם או בלאי וארוז באריזתו המקורית , ושלא נעשה בו כל שימוש.
  • השבת מוצר לחברה מחייבת השבת כל הפריטים, המתנות וההטבות שהוענקו ו/או סופקו ללקוח ביחד עם המוצר, החזרת המוצר תתבצע במסירה אישית במקום בו מנהלת החברה את עסקיה (באם המוצר נאסף בנקודת שירות צ'יטה או עד לבית הלקוח – במשרד הראשי ברחוב המלאכה 18 ראש העין. באם נאסף באחת מתחנות השירות המורשות - בנקודת השירות)  ובצרוף החשבונית המקורית, זאת כתנאי לזיכויו של הלקוח שיבוצע באמצעות כרטיס האשראי באמצעותו בוצעה הרכישה ובהתאם למדיניות, תנאי ונהלי חברת האשראי.
  • החברה תגבה מהלקוח דמי ביטול לרבות על דרך של קיזוז סך זה מכל סכום לו יהא זכאי ממנה הלקוח, תחזיר ללקוח את הכספים שנגבו ממנו עד אותו מועד (לאחר קיזוז כאמור אם בוצע), זאת על דרך של זיכוי כרטיס האשראי באמצעותו בוצעה העסקה ותבטל את חיובו/יו העתידיים בשל העסקה.
  • בוטלה העסקה עקב פגם במוצר או אי התאמה בין המוצר או השירות לבין הפרטים שנמסרו . לגביו כנדרש על פי דין לא תגבה החברה דמי ביטול מהלקוח.


4. שונות

  •  הוחזר המוצר על ידי הלקוח שלא בהתאם או במסגרת לזכאותו כאמור לעיל וללא הסכמת החברה בכתב, לא יהא זכאי הלקוח להחזר תשלום כלשהו בגין המוצר ובחלוף 60 יום ממתן הודעת החברה ללקוח על כך שהוא רשאי לקבל את המוצר לחזקתו במצבו, תהא רשאית החברה לנהוג במוצר מנהג בעלים, זאת במידה ובתוך פרק הזמן האמור ייטול וישיב הלקוח את המוצר לחזקתו.
  • החזרת מוצר שפורק ו/או הורכב תתאפשר רק לאחר קבלת הסכמת החברה מראש ובכתב. החברה . רשאית שלא ליתן הסכמה כאמור על פי שיקול דעתה הבלעדי.


מדיניות החזרות מוצרים

  •  

    כל הרוכש מוצר באתר זה רשאי לבטל את העסקה בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן, התשמ"א-1981 (להלן: "החוק").
  • הרוכש מחויב לבדוק את המוצר מיד עם קבלתו.
  • ניתן לבטל עסקה בגין מוצר אשר נרכש באתר, באמצעות הודעה בכתב לחברה, שיפורטו בה שמו המלא ומספר תעודת הזהות של הרוכש (להלן: "הודעת הביטול"), החל מיום עשיית העסקה ועד 14 ימים מיום קבלת המוצר או מיום קבלת אישור ביצוע העסקה בכתב (כמפורט בסעיף 14ג לחוק), לפי המאוחר מבניהם, והכל בהתאם להוראות החוק.
  • מובהר בזאת, כי על המוצר להיות מוחזר לחברה מבלי שנעשה בו שימוש ומבלי שנפגם.
  • בביטול עסקה עקב פגם או אי התאמה במוצר, תחזיר החברה בתוך 14 ימים מיום קבלת הודעת הביטול, את אותו חלק ממחיר העסקה ששולם, ככל ששולם, תבטל את החיוב בשל העסקה, תמסור עותק מהודעת ביטול החיוב ולא תגבה מהלקוח סכום כלשהו.
  • ביטול העסקה יעשה באמצעות שיחת בטלפון 035203401, או בפקס 036875635 או בדוא"ל [email protected].
  • בביטול עסקה שלא עקב פגם או אי התאמה במוצר, תחזיר החברה בתוך 14 ימים מיום קבלת הודעת הביטול, את אותו חלק ממחיר העסקה ששולם, ככל ששולם, תבטל את החיוב בשל העסקה, תמסור עותק מהודעת ביטול החיוב מהלקוח סכום. 
  • חברת ש.ונציה רשאית לגבות דמי ביטול בסך 5% מערך העסקה או 100 ₪, לפי הנמוך מבניהם, וזאת מבלי לגרוע מיתר זכויות החברה בהתאם להוראות החוק. על הרוכש להחזיר את המוצר בתוך 14 ימים מיום ביטול העסקה בצירוף חשבונית מקור.
  • עלות ההחזרה תבוצע מבית הלקוח על ידי חברת ש.ונציה באמצעות שליח מטעם החברה.
  • לקוח שביצע הזמנה באתר ולא ניתן היה להשיגו על מנת לתאם עימו את אופן איסוף/אספקת המוצר, תהיה החברה רשאית לבטל את ההזמנה לאחר 30 ימים ממועד רישום ההזמנה.
  • החברה משקיעה מאמצים רבים כדי שפרטי המוצרים המופיעים למכירה באתר יהיו מעודכנים באופן רציף ומדויק. היה ומחמת טעות שבתום לב, המוצר אותו קיבל הרוכש, לרבות המפרט הטכני, אינו תואם את המוצר המופיע באתר, תינתן אפשרות לרוכש לבחור בין קבלת המוצר הקיים כפי שניתן לספקו בפועל, לבין ביטול הרכישה וקבלת כל הסכומים שנגבו ממנו בגין המוצר.
  • למשתמש לא תהיה כל טענה, תביעה ו\או דרישה, מכל מין וסוג, כלפי החברה בנסיבות כאמור.

    מדיניות מוצרים שלא ניתן להחזיר או להחליף

  •  

    מוצרים מתכלים, מוצרים שהלקוח קיבל כהטבה בגין רכישה. מוצרים שהצרכן ביקש לספקם במועד מאוחר מ-6 חודשים ממועד העסקה, לאחר מועד ההספקה.
  • החזרת מכשירים חשמליים ומכשירים אלקטרוניים (להלן: "המכשירים"), שלא עקב פגם במכשירים או עקב מקרה אחר לגביו קיימת זכות החזרה או ביטול רכישת מכשירים על פי חוק, תעשה בתוך 14 ימים מיום קבלת המכשירים, ובלבד שהמכשירים לא נפגמו, לא הוחלפו במכשירים אחרים ולא נעשה בהם שימוש. 
  • החזרה כאמור, תתאפשר רק לאחר בדיקה ואישור של הסוכן/היבואן כי אכן המכשירים המוחזרים עונים לתנאים המפורטים לעיל בכל מקרה התהליך יסתיים בתוך עד 7 ימי עסקים.
  • במקרה של ביטול עסקה יחויב הלקוח בדמי ביטול בסך 5% מערך ההזמנה (אך לא יותר מ-100 ש"ח). ככל שבחר הלקוח לקבל שובר זיכוי במקום החזר כספי – לא יחויב בדמיי ביטול.
  • בביטול עסקאות בכרטיסי אשראי תיתכן עמלת ביטול נוספת בגין עמלת סליקה בגובה של עד 2.5% נוספים לדמי הביטול לעיל.
  • חברת ש.ונציה שומרת לעצמה את הזכות לתקן ו/או לשנות את תקנון החלפת ו/או החזרת המוצרים בכל עת שתמצא לנכון.


הוראות שונות

  • החברה משקיעה מאמצים רבים כדי שפרטי המוצרים המופיעים למכירה באתר יהיו מעודכנים באופן רציף ומדויק. 
  • היה ומחמת טעות שבתום לב, המוצר אותו קיבל הרוכש, לרבות המפרט הטכני, אינו תואם את המוצר המופיע באתר, תינתן אפשרות לרוכש לבחור בין קבלת המוצר הקיים כפי שניתן לספקו בפועל, לבין ביטול הרכישה וקבלת כל הסכומים שנגבו ממנו בגין המוצר.
  • למשתמש לא תהיה כל טענה, תביעה ו\או דרישה, מכל מין וסוג, כלפי החברה בנסיבות כאמור.
  • החברה שומרת על זכותה לשנות תקנון זה וכללי השתתפות אלו מזמן לזמן.
  • רק הכללים שיפורסמו בתקנון האתר יחייבו את מבצעי הפעולות באתר.
  • במקרה של מחלוקת משפטית הנוגעת לרכישת מוצר ו/או שרות באתר, על כל הכרוך והנובע מכך, יהיה מקום השיפוט הבלעדי בבית המשפט.
  • הרישום במחשבי החברה יהווה ראיה מכרעת לנכונות רישומים אשר תנהל החברה, ע"פ תקנון זה.

    שירות לקוחות
    לפרטים נוספים בקשר לאתר ופעילותו, ניתן לפנות לשירות הלקוחות של ש. ונציה בדואר אלקטרוני  כתובת מייל [email protected], בטלפון035203401 או בפקס 036875635 .


עודכן לאחרונה ביום: 28/08/2022