תנאים לקבלת אחריות כלים STIHL

כלים נטענים

כלים נטענים וסוללות מסדרת AK SYSTEM AI SYSTEM ו-  AS SYSTEM המוצגים באתר זה מכוסים לתקופת אחריות של שנתיים. 

שימו לב שכלים מהסדרות הנ"ל המוצגים כאן אינם מיועדים לשימוש מקצועי ולכן אינם מכוסים תחת האחריות כאשר משתמשים בהם שימוש כזה.


כלים נטענים מקצועיים מסדרה AP SYSTEM מכוסים לתקופת אחריות של שנה

הסוללות מסדרת AP + AR מכוסות תחת אחריות של שנתיים 


כלים מוטורים

תקופת האחריות על כלים מוטורים הינה חצי שנה.

אופציית הרחבת אחריות הכוללת רכישת 2 ליטר שמן תערובת STIHL במעמד הרכישה תורחב האחריות לשנה.

שימו לב שכלים מוטורים המוגדרים ביתיים אינם מכוסים במסגרת האחריות באם נעשה בהם שימוש לעבודות מקצועיות.

כלים חשמליים

תקופת האחריות עבור כלים חשמליים הינה שנה.

 

מכסחות דשא ומרסקות

עבור מכסחות דשא ומרסקות גזם עם מנוע 4 פעימות תקופת האחריות הינה שנה.


תנאים לקבלת אחריות:

  • קבלת המכשיר לאחר הרכבה , הפעלה והדרכה בנקודת המכירה.
  • מילוי האחריות באופן מלא באתר החברה.
  • קבלת שירות שנתי לכלי שנרכש לפי דרישה בתחנות השרות המורשות.
  • שימוש בחלקים ואביזרי קצה מקוריים בלבד.
  • שימוש בשמן המאושר לשימוש בכלים של סטיל.
  • שימוש במכשיר עבורו הוא מיועד.

 

 

חברת STIHL ואנו כיבואן בלעדי והנציגים של חברת STIHL רואים בלקוח ובמוצר מעבר לרק מכירה. ביטחון המשתמש הינו ערך עליון עבורנו ותפעול הכלי בצורה נכונה ימנע תקלות עתידיות. 
לכן חברת STIHL אינה מוכרת מכשירים "בקרטון" .


כלים המוגדרים לשימוש מקצועי \ כלים מוחרגים המשווקים דרך תחנות שירות והמכירה המורשות שלנו  המשווקים שלנו מחיובים להוציא עבור הלקוח את המכשיר מהקרטון , להרכיב אותו ולהדריך את המשתמש בשימוש ותפעול נכון של הכלי שרכש. 

  • משלוח לבית הלקוח \ לנקודת איסוף צ'יטה מתבצע  באמצעות חברת השילוח צ'יטה: https://chitadelivery.co.il/
  •  את המוצרים שנבחרו דרך שילוח תוכלו לקבל במשלוח עד פתח הבית או נקודות איסוף צ'יטה תמורת תשלום נוסף.
  • במידה ובחרתם באחת מאפשרות אלו, חברת השליחויות צ'יטה תיצור אתכם קשר לתאום ההובלה לקראת יום ההובלה על פי סוג המוצרים / גודל המוצרים / אזור המשלוח / משקלם.
  • קיימים משלוחים עבור קופסאות \ מעטפות סגורות עד 20 ק"ג ו/או עד מידות של 40 * 40 * 60 בתוספת 28 ₪ לא כולל מע"מ אשר מסופקים ע"י חברת צ'יטה, מועד אספקתם הוא עד 10 ימי עסקים מרגע אישור ההזמנה, ובתנאי שהמוצר קיים במלאי החברה.
  • קיימת אפשרות למשלוח מוזל לנק' איסוף קרובה למקום המגורים בתוספת 15 ₪ לא כולל מע"מ, המסירה במרכזי שירות של צ'יטה מוגבלת לקופסה בגודל  - עד 5 ק"ג ו/או עד מידות של 30 * 30 * 30.
  • מוצרים גדולים וכבדים יותר מוגרים 'חבילה חריגה', ממשקל 20 ק"ג עד 40 ק"ג ו/או מעל 0.1 קוב' ו/או אורך 1 מטר, ימסרו לבית הלקוח בלבד עד 10 ימי עסקים מרגע אישור העסקה ובתנאי שהמוצר קיים וזמין במלאי החברה.
  • חברות השליחויות יוצרות קשר לפני הגעתן הביתה ומוודאות נוכחות אדם מעל גיל 18 בבית אשר יכול לקבל את ההזמנה.
  • עלות ההובלה אינה כוללת הרכבה/פרוק המוצרים.
  • חברת ש.ונציה החברה לא תישא באחריות ולא תספק מוצר שאינו נכנס למעלית.
  • הקובע האם ניתן לספק את המוצר בפועל הינו המוביל המספק את המוצר לבית הלקוח.

 


למידע נוסף על מדיניות החברה לחצו לעמוד 'מדיניות החברה'


חברת ש.ונציה תהיה רשאית לבטל עסקה כולה או חלקה במקרים הבאים: 
  • נפלה טעות קולמוס, בין אם במחיר המוצר ובין אם בתיאור המוצר .
  • אם יתגלה כי ארעה תקלה בתקשורת ו/או בעיה טכנית אשר מנעה מהגולשים באתר להשתמש באתר באופן תקין או כי גרמה להצגת נתונים שגויים באתר.
  • במקרה של כוח עליון, פעולת מלחמה, איבה, טרור ו/או כל דבר אחר אשר ימנע המשך ביצוע מכירה תקין.


למידע נוסף על מדיניות החברה לחצו לעמוד 'מדיניות החברה'

  • כל הרוכש מוצר באתר זה רשאי לבטל את העסקה בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן, התשמ"א-1981 (להלן: "החוק").
  •  הרוכש מחויב לבדוק את המוצר מיד עם קבלתו.
  • ניתן לבטל עסקה בגין מוצר אשר נרכש באתר, באמצעות הודעה בכתב לחברה, שיפורטו בה שמו המלא ומספר תעודת הזהות של הרוכש (להלן: "הודעת הביטול"), החל מיום עשיית העסקה ועד 14 ימים מיום קבלת המוצר או מיום קבלת אישור ביצוע העסקה בכתב (כמפורט בסעיף 14ג לחוק), לפי המאוחר מבניהם, והכל בהתאם להוראות החוק.
  • מובהר בזאת, כי על המוצר להיות מוחזר לחברה מבלי שנעשה בו שימוש ומבלי שנפגם.
  • בביטול עסקה עקב פגם או אי התאמה במוצר, תחזיר החברה בתוך 14 ימים מיום קבלת הודעת הביטול, את אותו חלק ממחיר העסקה ששולם, ככל ששולם, תבטל את החיוב בשל העסקה, תמסור עותק מהודעת ביטול החיוב ולא תגבה מהלקוח סכום כלשהו.
  • ביטול העסקה יעשה באמצעות שיחת בטלפון 035203401, או בפקס 036875635 או בדוא"ל [email protected].
  • חברת ש.ונציה רשאית לגבות דמי ביטול בסך 5% מערך העסקה או 100 ₪, לפי הנמוך מבניהם, וזאת מבלי לגרוע מיתר זכויות החברה בהתאם להוראות החוק. על הרוכש להחזיר את המוצר בתוך 14 ימים מיום ביטול העסקה בצירוף חשבונית מקור.
  • עלות ההחזרה תבוצע מבית הלקוח על ידי חברת ש.ונציה באמצעות שליח מטעם החברה.
  • לקוח שביצע הזמנה באתר ולא ניתן היה להשיגו על מנת לתאם עימו את אופן איסוף/אספקת המוצר, תהיה החברה רשאית לבטל את ההזמנה לאחר 30 ימים ממועד רישום ההזמנה.
  •  

למידע נוסף על מדיניות החברה לחצו לעמוד 'מדיניות החברה'


  • חברת ש.ונציה נוקטת באמצעי זהירות מקובלים על מנת לשמור, ככל האפשר על סודיות המידע ברכישה באתר ש.ונציה. העברת הנתונים באתר מתבצעת בצורה מוצפנת בטכנולוגיית SSL.
  • כל העברה של מספר כרטיס אשראי מהאתר נעשית באופן מוצפן על פי תקן. במקרים שאינם בשליטתה ואו הנובעים מכוח עליון, החנות לא תהיה אחראית לכל נזק מכל סוג שהוא, עקיף או ישיר שייגרם ללקוח או למי מטעמו, אם מידע זה יאבד או יגיע לגורם עוין ו/או יעשה בו שימוש שלא בהרשאה.
  • חברת ש.ונציה מתחייבת לא לעשות שימוש בפרטי הלקוחות הרשומים באתר אלא לצרכי תפעול האתר בלבד, ועל מנת לאפשר את ביצוע הרכישה .
  • חברת ש.ונציה מודעת לרגישות הכרוכה בהפעלתו של אתר מכירות באינטרנט,  ועל כן מקפידה לנהל את האתר בזהירות, מיומנות, ובאופן מבוקר.
  • קיים תיעוד מלא של כל מכירה המתבצעת באתר ש.ונציה.


לתנאי השימוש המלאים לחצו לעמוד תקנון האתר


לא נדרש ברישום. כן נדרש על מנת להשלים את הרכישה באתר בהזנת מידע בסיסי בלבד לצרכי קבלת שירות מיטבי.

אין שום בעיה: לחץ על "שכחתי סיסמה" בלשונית התחברות לאתר, ולאחר מכן הזן את כתובת המייל איתה נרשמת. הסיסמה תישלח אליך לכתובת זו.

פשוט מאוד: נכנסים ב"חשבון שלי" לשינוי סיסמה . נפתח חלון לשינוי סיסמה

רשימת המועדפים הינה רשימה של פריטים שתרצו לשמור על מנת להזמין באופן קבוע ללא צרוך בחיפוש המוצר

מאפשר לגולשים ליצור רשימה של פריטים לרכישה על ידי "הצבת פריטים בעגלת הקניות" באופן וירטואלי. בסיום הקנייה, התוכנה מחשבת ומציגה את סך מחיר המוצרים שנבחרו, כולל עלויות טיפול ומשלוח (דמי אריזה, למשל), בתוספת מסים לפי העניין. 

החשבון שלי הוא האזור בו הלקוח מנהל את הזמנותיו באתר

אין אפשרות לשנות הזמנה לאחר שליחתה . במידה ויש צורך לשנות את ההזמנה יש לצור קשר לשרות לקוחות של חברת ש.ונציה 035203401 או דרך "צור קשר " באתר