תנאים לקבלת אחריות כלים STIHL

כלים נטענים

כלים נטענים וסוללות מסדרת AK SYSTEM AI SYSTEM ו-  AS SYSTEM המוצגים באתר זה מכוסים לתקופת אחריות של שנתיים. 

שימו לב שכלים מהסדרות הנ"ל המוצגים כאן אינם מיועדים לשימוש מקצועי ולכן אינם מכוסים תחת האחריות כאשר משתמשים בהם שימוש כזה.


כלים נטענים מקצועיים מסדרה AP SYSTEM מכוסים לתקופת אחריות של שנה

הסוללות מסדרת AP + AR מכוסות תחת אחריות של שנתיים 


כלים מוטורים 

תקופת האחריות על כלים מוטורים הינה חצי שנה.

אופציית הרחבת אחריות הכוללת רכישת 2 ליטר שמן תערובת STIHL במעמד הרכישה תורחב האחריות לשנה.

שימו לב שכלים מוטורים המוגדרים ביתיים אינם מכוסים במסגרת האחריות באם נעשה בהם שימוש לעבודות מקצועיות.

כלים חשמליים

תקופת האחריות עבור כלים חשמליים הינה שנה.

 

מכסחות דשא ומרסקות

עבור מכסחות דשא ומרסקות גזם עם מנוע 4 פעימות תקופת האחריות הינה שנה.


תנאים לקבלת אחריות:

  • קבלת המכשיר לאחר הרכבה , הפעלה והדרכה בנקודת המכירה.
  • מילוי האחריות באופן מלא באתר החברה.
  • קבלת שירות שנתי לכלי שנרכש לפי דרישה בתחנות השרות המורשות.
  • שימוש בחלקים ואביזרי קצה מקוריים בלבד.
  • שימוש בשמן המאושר לשימוש בכלים של סטיל.
  • שימוש במכשיר עבורו הוא מיועד.

 

 

חברת STIHL ואנו כיבואן בלעדי והנציגים של חברת STIHL רואים בלקוח ובמוצר מעבר לרק מכירה. ביטחון המשתמש הינו ערך עליון עבורנו ותפעול הכלי בצורה נכונה ימנע תקלות עתידיות. 
לכן חברת STIHL אינה מוכרת מכשירים "בקרטון" .
המשווקים שלנו מחיובים להוציא עבור הלקוח את המכשיר מהקרטון , להרכיב אותו ולהדריך את המשתמש בשימוש ותפעול נכון של הכלי שרכש. 

על מנת לבצע רכישה באתר יש להרשם תחילה 

אין שום בעיה: לחץ על "שכחתי סיסמה" בלשונית התחברות לאתר, ולאחר מכן הזן את כתובת המייל איתה נרשמת. הסיסמה תישלח אליך לכתובת זו.

פשוט מאוד: נכנסים ב"חשבון שלי" לשינוי סיסמה . נפתח חלון לשינוי סיסמה

רשימת המועדפים הינה רשימה של פריטים שתרצו לשמור על מנת להזמין באופן קבוע ללא צרוך בחיפוש המוצר

מאפשר לגולשים ליצור רשימה של פריטים לרכישה על ידי "הצבת פריטים בעגלת הקניות" באופן וירטואלי. בסיום הקנייה, התוכנה מחשבת ומציגה את סך מחיר המוצרים שנבחרו, כולל עלויות טיפול ומשלוח (דמי אריזה, למשל), בתוספת מסים לפי העניין. 

החשבון שלי הוא האזור בו הלקוח מנהל את הזמנותיו באתר

אין אפשרות לשנות הזמנה לאחר שליחתה . במידה ויש צורך לשנות את ההזמנה יש לצור קשר לשרות לקוחות של חברת ש.ונציה 035203401 או דרך "צור קשר " באתר